Stron Internetowych Pozycjonowanie

Na czym polega e-commerce?

Termin może brzmieć zawile, ale mamy z nim dzisiaj do czynienia powszechnie. Bo e-commerce to nic innego, jak szeroko określany handel elektroniczny. Najbardziej znaną jego formą są przede wszystkim sklepy online. To wszelkie działania, które sprzyjają podpisywaniu umów sprzedażowych na odległość. W handlu elektronicznym wykorzystuje się nowoczesne urządzenia, którym jest telefon, faks czy telewizja.

Najczęściej e-commerce kojarzy się z działalnością sklepów online. Ale nie jest to słuszne. Jest tak bowiem, że taka działalność nie może ograniczać się tylko i wyłącznie do sklepów w sieci. W licznych przypadkach umowy handlowe inicjowane elektronicznie mają charakter niebezpośredni. Oznacza to tyle, że kupienie rzeczy i płatność za niego zachodzi drogą elektroniczną, a dostawa zamówionego produktu, odbywa się w sposób standardowy lub odbiera się go osobiście. Transakcje elektroniczne mogą też mieć charakter bezpośredni. Wtedy wszelkie działania realizuje się tylko i wyłącznie za pomocą sieci. Tu zamawia się wyrób, płaci za niego i w ten sam sposób się towar dostaje. Branża e-commerce bardzo szybko się rozwija, na co wpływają głównie zyski, jakie powstają z handlu elektronicznego. To przede wszystkim oszczędność czasu i pieniędzy. Ograniczone koszty dla handlujących. Lepsze możliwości wyboru, kiedy chodzi o potrzebne produkty. Handel elektroniczny wykazuje też złe strony. Nierzadko tutaj wymienia się brak możliwości na dokładne obejrzenie towaru. Do słabych stron handlu elektronicznego wlicza się też niebezpośredni kontakt ze sprzedawcą i często spóźnienia w dostawach. Mimo słabych stron branża e-commerce radzi sobie bardzo dobrze.
 http://pozycjonowaniebezryzyka.pl